3 maart 2013

Sneak peek coffee





Na een tijdje ben ik vandaag weer begonnen met iets creatiefs te doen, omdat ik deze week daar vrij weinig tijd voor had. Ik heb het nog niet helemaal af, dus vandaar dat ik nu een sneak peek post. Zoals jullie kunnen zien, heb ik iets gemaakt met koffie!


Al een tijdje geleden had ik een digitale post gemaakt over George Clooney, hierin vertelde ik dat ik iets van plan was met koffie. Ik ben vanmorgen begonnen aan mijn creatie en heb doorgewerkt tot dat ik barstende koppijn kreeg van de koffie en ik geen zin meer had , waarschijnlijk ga ik hem morgen afmaken en posten.

Verder heb ik laatst een artikel gemaakt over mijn intakegesprek op het Sint Lucas, gisteren kreeg ik de uitslag hiervan. Ik ben niet aangenomen voor de opleiding mediavormgeving, maar ik sta wel op een wachtlijst (er is nog hoop, dus!) Ik moet in ieder geval gaan kijken voor een andere school met dezelfde soort opleidingen, zodat ik altijd daar nog naartoe zou kunnen. Zelf vond ik het intakegesprek wel goed gaan en ik vind het juist jammer dat ik niet meteen aangenomen ben, dat was wel even een teleurstelling.

Morgen nieuwe creatieve post!

Today I was very busy with being creative. In this post I have told you that I'm going to make something with coffee. Now I have made something with coffee, but I haven't finished it (I got a headache from the coffee) . Tomorrow I'm going to finish it and I'm going to post it here on my blog. I hope that you are going to visit my blog tomorrow!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten