2 december 2012

Inspiration book

Er zijn tegenwoordig vele sites waar je inspiratie op kan doen zoals weheartit, pinterest, tumblr, piccsy en ga zo maar even door. Deze sites komen erg van pas als je een tijdje geen inspiratie hebt, want iedereen heeft wel eens een dag waarop je geen inspiratie hebt.


Naast het bekijken van verschillende inspiratie sites kun je natuurlijk ook een inspiratie boek maken. Hierin verzamel je plaatjes die jou inspireren. Als je dan geen inspiratie hebt, kun je in je boek kijken en misschien kom jij dan wel op een geweldig idee!

Voor mij is het natuurlijk heel belangrijk om inspiratie te hebben. Daarom bedacht ik om een inspiratie boek te maken in de hoop dat het ook zal gaan werken. Ik ging opzoek op verschillende inspiratie sites en ik kwam met talloze plaatjes terug in mijn photoshop document.

In mijn geval is het geen inspiratie boek geworden, maar een inspiratie map die ik vroeger gebruikte voor het vak tekenen haha. Ik heb alvast de 1ste, 2de en 3de bladzijde voor jullie gemaakt!

Wat vinden jullie ervan? en hebben jullie zelf ook een inspiratie boek?





10 opmerkingen:

  1. Een soort offline weheartit; gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zou je het ook kunnen zien Eline, een soort offline weheartit wat altijd toegankelijk is. :D
    Dankjewel Eline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan! :)

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Chicks AboutFashion! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jessie, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Voor meer info, zie mijn blog.

    http://lavieblancetnoir.blogspot.nl/2012/12/liebster-blog-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Ziet er super gaaf uit!! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super bedankt Mariska, echt heel leuk! :D
    (^ik ga ermee aan de slag!)

    Dankjewel Annabel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg je via gfc, volg je terug ?
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks voor je berichtjes!
    Superleuk idee zo'n inspiratieboek, ziet er geweldig uit =)

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen