25 november 2012

Inspiratie Stencil Art

Dit weekend had ik het lekker rustig, dus ik dacht dan kan ik weer een creatieve post maken! Dat was helaas niet het geval, want er wachtte weer een sectorwerkstuk op mij. Het sectorwerkstuk nam weer aardig wat tijd in. Vandaar dat ik nu een inspiratie post geef, want tijdens het werken aan mijn sectorwerkstuk ben ik wel geïnspireerd in Stencil Art. Deze kunst wordt vooral gebruikt bij graffiti. Een bekende graffiti kunstenaar die zich daarmee bezig houdt is bijvoorbeeld Banksy. Bij stencil art zijn vaak weinig details weergegeven en is er veel contrast. Stencil art lijkt ook wel een beetje op het werk wat Andy Warhol deed. Ik maak deze inspiratie post niet zomaar, want ik ben van plan om hiermee ook iets te gaan doen!


Ps. Ik heb een nieuwe layout en wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten